huurdersportaal
Mijn Elfi

Reparatieverzoek melden via Mijn Elfi

Een kapotte lamp in het trappenhuis of een tegel die los zit in je badkamer is geen spoed, maar wel erg vervelend. In Mijn Elfi kun je een reparatieverzoek direct aan ons doorgeven. Kies in het menu ‘Storing melden’ onder Storingen & meldingen. Wij reageren altijd binnen 1 werkdag op je verzoek.

 

Voor spoedgevallen zijn we 24/7 telefonisch bereikbaar

Is er een gaslekkage, gesprongen waterleiding of is de lift defect? Bij spoed zijn we 24/7 telefonisch en via Whatsapp bereikbaar op 06 14 14 14 14.

  • Waar vind ik mijn inloggegevens?

    Uw gebruikersnaam heeft u bij aanmelding per email van ons ontvangen.

  • Wat kan ik in Mijn Elfi?

    In Mijn Elfi kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen, uw huurovereenkomst en financiƫle gegevens bekijken, berichten lezen, reparatieverzoeken doorgeven en nog veel meer.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

    Ga naar Mijn Elfi en klik op de link ‘wachtwoord vergeten’. Vul vervolgens uw gebruikersnaam in en volg de instructies die u per email ontvangt.

  • Wat is het adres van Mijn Elfi?

    Mijn Elfi is bereikbaar via het volgende internetadres: https://mijn.elfi.nl:8119/.

Vragen over Mijn Elfi?
Neem contact op met Kaj